Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | English Version
Generale! Czas byś dołączył do naszej gildii!
Zarejestruj się i wygraj atrakcyjne nagrody »
 

SINS OF A SOLAR EMPIRE | INFORMACJE O GRZE:

Biblioteka Gier | Sins of a Solar Empire | screen okładki
kategoria: strategiczna - rts | strategiczna (kosmiczna)
tematyka: Science Fiction
producent: Ironclad Games
wydawca: Stardock Systems Inc.
dystrybutor w PL: Nicolas Games
data premiery: 2008-02-04
data wydania PL: ????-??-??
tryb gry: single | online |
rozsądne wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
wersja językowa: Biblioteka Gier | Sins of a Solar Empire | angielska wersja językowa

SINS OF A SOLAR EMPIRE | OPIS GRY:

2008-04-05 | Ilość czytań: 1293
AUTOR: General_Depet
Sins of a Solar Empire to strategia czasu rzeczywistego zrealizowana w 3D - jest to debiutancki projekt studia Ironclad Games, założonego przez weteranów branży rozrywki elektronicznej, wywodzących się z zespołów Barking-Dog (Homeworld: Cataclysm, Treasure Planet: Battle at Procyon) i Rockstar Vancouver.

Tym razem, kosmiczny konflikt toczy się pomiędzy trzema frakcjami: Trade Emergency Coalition, Imperium Vasari i tajemniczymi The Advent. Ci pierwsi, zaskoczeni przez przeciwników, starają się
bronić swoich terenów korzystając z zapasów posiadanej broni, drudzy za pomocą nanotechnologii chcą opanować nowe planety, aby odbudować na nich swoją rasę, zaś ostatni poszukują rzadkich minerałów i zemsty, stosując w walce umiejętności psioniczne. Gracz musi opowiedzieć się po jednej ze stron, a następnie pokonać przeciwników. Prócz odmiennych historii, mitów, a także strategii prowadzenia działań zbrojnych nacje różnią się od siebie wykorzystywaną technologią, statkami, strukturami, czy bronią.

Mechanika Sins of the Solar Empire łączy cechy takich tytułów, jak Supreme Commander, Hearts of Iron i wspomniany już Homeworld - oprócz toczenia bitew w kosmosie będziemy także budować zaplecze na orbitach i powierzchniach planet, , wydobywać surowce mineralne, prowadzić dyplomację i handlować z innymi rasami. Niejednokrotnie będziemy również zrywać i zakładać alianse (w tym sekretne), blokować wrogie planety, ustanawiać szlaki i umowy handlowe, czy nawet manipulować rynkiem towarowym.

Autorski silnik Iron jest w stanie płynnie przechodzić od wielkoskalowej rozgrywki strategicznej do taktycznej i na odwrót, zaś system skalowania pozwala na wyświetlanie szczegółowych modeli nie tylko planet i wielkich krążowników gwiezdnych, ale także mniejszych statków i chmar myśliwców. Sins of a Solar Empire prócz trybu jednoosobowego oferuje także możliwość toczenia potyczek wieloosobowych, nawet 10 osobom jednocześnie. W grze znajdziemy również złożony edytor nowych map i scenariuszy.
SINS OF A SOLAR EMPIRE | GALERIA LOSOWYCH SCREENÓW:
GRY Z SERII :
Biblioteka Gier | Sins of a Solar Empire | Galeria Biblioteka Gier | Sins of a Solar Empire | Galeria

SINS OF A SOLAR EMPIRE | KOMENTARZE NA FORUM: