Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | English Version
Generale! Czas byś dołączył do naszej gildii!
Zarejestruj się i wygraj atrakcyjne nagrody »
 

PELNE AKTUALNOSCI GILDI GENERALÓW:

2008-05-20 | Pierwszy trailer Red Alert 3 i nasze wrażenia

AUTOR: General_Depet
Biblioteka Gier |  Pierwszy trailer Red Alert 3 i nasze wrażeniaPierwsza prezentacja nowego materiału video Red Alert 3 odbyła się w ostatnich dniach kwietnia bieżącego roku w Moskwie. Sama prezentacja była ponoć znakomicie wyreżyserowana - pokaz odbył się w dawnej stolicy radzieckiego imperium w schronie przeciwatomowym. Sam trailer absolutnie nie jest jeszcze faktyczną wykładnią tego co znajdzie się w końcowej grze nie mniej jednak w tym krótkim materiale i tak przedstawiono sporo.

Pierwszą rzeczą na którą chyba wszyscy zwrócą uwagę jest grafika - silnik do złudzenia przypomina ten znany nam z Command & Conquer (to by zresztą tłumaczyła niesamowicie szybkie tempo prac) tylko lekko podrasowany. Jest też chyba nieco bardziej dynamiczny przez co gra bardzo ładnie prezentuje się w ruchu. Niesamowite wrażenie robią wszelkie animacje akwenów wodnych - woda jest w istocie przepiękna tak jak obiecywali producenci. Jedyne co można zarzucić grafice to jej zbyt "cukierkową" kolorystykę.


W materiale widać wyraźny nacisk na akcje nawodne - dotyczy to zarówno jednostek, budynków jak i strategii działań wojennych. Olbrzymia siła ognia jaką posiadają m.in. pancerniki spowodują że działania morskie nie będą teraz tylko dodatkiem ale głównym elementem rozgrywki. To samo dotyczy uniwersalności lotniskowców i jednostek powietrznych - film dobitnie pokazuje jak potężną bronią jest eskadra wielozadaniowych myśliwców.

Jeśli chodzi o wojnę na lądzie w Command & Conquer: Red Alert 3 to na mnie duże wrażenie zrobiły Stickle - maszyny o kształtach pająków (posiadają unikatową umiejętność, pozwalającą na wykonywanie odległych skoków) uzbrojone w bardzo szybkostrzelne działka. Wykorzystanie terenu zresztą to klucz do zwycięstwa w Red Alert 3 co pokazuje również Bullfrog. Naturalnie w grze pojawiają sie także dobrze znani żołnierze Tesla - mam jednak nieodparte wrażenie że moc elektrycznej broni został teraz mocno ograniczony.


Rozbudowa bazy - nieodłączny element serii C&C. Na trailerze widać podstawowe struktury: elektrownie, koszary, stocznie oraz rafinerie rudy – tak jak w poprzednikach, minerału pełniącego rolę głównego surowca. Niewiele ale największą niespodzianką jest i tak możliwość tworzenia sowieckich baz na wodzie - praktycznie wszystkie jednostki (łącznie z MCV) są gotowymi amfibiami! Dotyczy to zarówno ich funkcji "cywilnych" (żniwiarki płyną do złóż) jak i militarnych (wszystkie jednostki mogą prowadzić wojnę również na morzu jednak specjalne jednostki nawodne nadal mają przewagę podczas batalii morskich.

Na koniec pozostaje wspomnieć o super-broni Sowietów w postaci bomby zasysającej wszystkie jednostki w strefie rażenia - to moim zdaniem trochę słabe - mało efektowne jak i efektywne. Szkoda że Panowie z Electronics Arts nie zaprezentowali nam nowej frakcji, która ma być ponoć bardzo mocnym punktem trzeciego Red Alerta.

Pierwszy materiał robi mimo wszystko piorunujące wrażenie, czekam z niecierpliwością na kolejny (mam nadzieję że wtedy pojawi się również trzecia strona konfliktu). Tymczasem zainteresowanych zapraszam do seansu i zwiedzenia naszej galerii (linki pod newsem).
Ważne linki dotyczące wiadomości:

COMMAND & CONQUER: RED ALERT 3 | KOMENTARZE NA FORUM: