Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | English Version
Generale! Czas byś dołączył do naszej gildii!
Zarejestruj się i wygraj atrakcyjne nagrody »
 

GALACTIC CIVILIZATIONS II: DARK AVATAR | INFORMACJE O GRZE:

Biblioteka Gier | Galactic Civilizations II: Dark Avatar | screen okładki
kategoria: strategiczna - turowa | strategiczna
tematyka: Science Fiction
producent: Stardock Systems Inc.
wydawca: Stardock Systems Inc.
dystrybutor w PL:
data premiery: 2007-02-08
data wydania PL: ????-??-??
tryb gry: single |
rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB
wersja językowa: Biblioteka Gier | Galactic Civilizations II: Dark Avatar | angielska wersja językowa

GALACTIC CIVILIZATIONS II: DARK AVATAR | OPIS GRY:

2008-03-07 | Dark Avatar - czyli jak zostać władcą wszechświata... | Ilość czytań: 8627
AUTOR: General_Depet

Galactic Civilizations II: Dark Avatar jest grą niewątpliwie dużo trudniejszą od podstawowej wersji Dread Lords. Ten specyficzny dodatek nie tylko dorzuca kilkanaście nowych elementów i rozwiązań ale również zmienia obowiązujące zasady zwłaszcza w dziedzinie ekonomii. Jak więc grać aby nie przegrać ? Zachęcam do lektury poniższego poradnika...


Odpowiedni wybór zdolności to podstawa.
Wstęp:

Poniższy poradnik proszę potraktować jako pomoc do gry w Galactic Civilizations II: Dread Lords jak i Galactic Civilizations II: Dark Avatar a podejrzewam nawet że będzie nadal aktualny przy grze w nadchodzący Galactic Civilizations II: Twilight of the Arnor. Tekst dotyczyć będzie samego planowania gry - nie zaś opisu przejścia poszczególnych scenariuszy kampanii. Nie będzie tutaj porad dla początkujących, odpowiedzi na podstawowe pytania - gdzie kliknąć by coś zmienić :). Proszę więc wszystkich czytelników aby uprzednio zapoznali się (choćby przelotnie) z instrukcją gdyż stosowana w samouczku terminologia może być nieco szczegółowa. Do rzeczy zatem...

Wybór rasy:

Kto wie czy nie jedna z najważniejszych kwestii ? Odpowiednie dobranie atrybutów, cech, poglądów politycznych decyduje o naszym zwycięstwie bądź porażce. Generalnie możemy wybrać spośród kilkudziesięciu przygotowanych ras ale znacznie ciekawszą opcją jest stworzenie tej własnej
- "idealnej". Co należy więc wybrać ?

Cechy: z moich obliczeń jasno wynika że najważniejsze w Galactic Civilizations II są bonusy ekonomiczno/społeczne. Bezwzględnie trzeba wybrać max. poziom 'Economics' - tylko to zniweluje nasze ludzkie błędy w decyzjach gospodarczych i pozwoli zawalczyć z komputerowym przeciwnikiem na wyższych poziomach trudności. Na 2 miejscu stawiam: 'Morale' i 'Population Growth'. Ten pierwszy nie musi być max. ale już nawet +10% pozwoli nam trzymać próg podatkowy 50% przez dłuższy czas a jak sie przekonasz najważniejszy jest w tej grze pieniądz. Wzrost populacji jest niemniej ważny - im więcej ludzi, tym więcej podatników, im szybciej będzie ich przybywać tym szybciej wyjdziesz na + w budżecie. Oczywiście dochodzi tutaj również premia w obronie planety - komputer będzie musiał zaangażować dużo więcej piechoty by podbić tak ludny świat. Na kolejnych miejscach stawiam: 'Research', 'Trade', 'Military Production', 'Social Production'
Przeciwnicy - ważny element.
- do wyboru bo punktów niewiele (w Dark Avatar zaledwie 15 punktów do rozdysponowania). Osobiście stawiam na badania gdyż szybsze wynalezienie technologii gospodarczych/produkcyjnych i tak pozwoli mi nadgonić resztę, a ceny technologii wyższego rzędu dostępne są i tak tylko dla ras które mocno zainwestowały w naukę. Jeśli używacie moda All Racial Penalties to możecie dać sobie minusy w bonusach wojennych/obronnych a wolne punkty przeznaczyć na produkcje społeczną bądź militarną.

Super-Zdolność: jednym z nowych elementów jakie wprowadza Galactic Civilizations II: Dark Avatar jest super-cecha. Każda rasa może wybrać 1 i ma ona znacznie większy wpływ na przebieg gry od tych standardowych specjalności.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | nastepna »

GALACTIC CIVILIZATIONS II: DARK AVATAR | KOMENTARZE NA FORUM: