Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | English Version
Generale! Czas byś dołączył do naszej gildii!
Zarejestruj się i wygraj atrakcyjne nagrody »
 

PRZYŁĄCZ SIĘ DO TURNIEJU


Aby przyłączyć się do turnieju trzeba być zalogowanym. Jeżeli nie masz jeszcze loginu i hasła zarejestruj się tutaj.

REGULAMIN TURNIEJU HEROES OF MIGHT AND MAGIC 4: CHWAŁA HEROSOM

  1. Zwycięzca turnieju otrzyma 60 punktów bonusowych, gracz pokonany w finale otrzyma 30 punków bonusowych, gracze którzy przegrają półfinały otrzymają po 15 punków bonusowych. Oprócz nagrody punktowej zwycięzca otrzyma nagrodę rzeczową jedną z sześciu do wyboru:
    • saga: 13 gier Command & Conquer (rts)
    • Universe at War: Eratch Assult (rts, s-f)
    • Frontlines: Fuel of War (fps, współczesne pole walki)
    • Fantasy Wars (strategia turowa podobna do Fantasy General)
    • Mass Effect (rpg, hit minonego roku)
    • abonament GG (2 lata)
    gry strategiczne Wszystkie wymienione gry są nowe, w angielskiej wersji językowej.
    Dodatkowo za każdą w pełni rozegraną grę turniejowa każdy z graczy bez względu na to jak się gra zakończyła otrzyma po 3 punkty bonusowe.
  2. W turnieju może wziąć udział każdy gracz Gildii Generałów.
  3. Do prowadzenia gry można używać tylko gry Heroes of Might and Magic 4 ulepszonej do wersji 3.51. Ulepszenie można pobrać tutaj.
  4. Zapisy będą trwały do 28 maja.
  5. Do 21 maja każdy zapisany uczestnik turnieju będzie mógł podać propozycje map.
  6. W ostatnim tygodniu zapisów każdy uczestnik turnieju będzie mógł wskazać dwie mapy, które uważa za najsłabsze. Mapy w ten sposób otrzymywałby punkty karne. Ważna będzie kolejność podanych map. Pierwsza podana mapa do usunięcia otrzyma tyle punktów karnych ile wynosi poziom gry głosującego, druga w kolejności - połowę tych punktów. Mapy z najmniejszą ilością punktów karnych będą turniejowymi (ich ilość zależy od systemu rozgrywek).
  7. Każdy gracz przystępując do turnieju będzie musiał podać namiary na swoją sieć hamachi (nazwę i hasło). Hamachi możesz pobrać tutaj (Hamachi 1.0.3.0 PL) .
  8. W przypadku gdy do turnieju zapisze się 7 lub więcej graczy, to będzie on rozgrywany systemem pucharowym. Numery startowe graczy będą losowane po zamknięciu zapisów. Koordynator turnieju może rozstawić dwóch lub czterech graczy (wybiera ich na podstawie poziomu gry i gwiazdek, są oznaczeni kolorem czerwonym). System gier będzie przedstawiony na stronie turniejowej w formie graficznej.
  9. Jeżeli liczba uczestników turnieju nie przekroczy 6, to turniej zostanie rozegrany systemem każdy z każdym.
  10. W każdej rundzie turnieju gracze mają 13 dni na umówienie się i rozegranie pojedynku. Każda runda będzie się rozpoczynała w poniedziałek. Pojedynek można rozgrywać na raty rozpoczynając grę z zapisu (gry muszą być hasłowane). Jeżeli gracze nie ukończą pojedynku do piątku w drugim tygodniu rundy, to będą oni musieli to zrobić w sobotę od godz 20:00 i grać tak długo aż pojedynek zostanie ukończony. Niestawienie się gracza w tym terminie będzie traktowane jako poddanie gry.
  11. Wszystkie gry turniejowe są punktowane również w lidze. W turnieju swoją moc ma regulamin ligi (w szczególności przepisy dotyczące oszukiwania). Każdy z graczy powinien grę zapisywać na początku swojej tury i przed każdą walką z przeciwnikiem. W przypadku podejrzeń o oszukiwanie gracz powiadamia mnie o tym fakcie oraz udostępnia swój zbiór plików save.
  12. Każda gra turniejowa musi być rozgrywana z limitem czasowym: 6 min. na turę.
  13. Po rozpoczęciu rundy gracze kontaktują się za pomocą komunikatora lub e-maila lub hamachi. Sposób inicjowania gry zależy od umowy między graczami (podanie ip, GameSpy Arcade), przy czym, jeżeli jeden z graczy może grać tylko przez hamachi, to przeciwnik nie ma wyboru i też musi grać przez hamachi.


Lista gier turniejowych:

Gracz 1Gracz 2MapaKto wygrał
HuMaN-RaVeN-close combat AC (t)HuMaN
Astrorarapazdziochclose combat AC (t)Astrorara
InubisCorwinclose combat AC (t)Inubis
tooljegagatekclose combat AC (t)gagatek
HuMaNtooljeironman (t)toolje
gagatek-RaVeN-ironman (t)gagatek
InubisAstroraraironman (t)Astrorara
pazdziochCorwinironman (t)Corwin
-RaVeN-tooljeAgathon (t)toolje
gagatekHuMaNAgathon (t)gagatek
CorwinAstroraraAgathon (t)Astrorara
pazdziochInubisAgathon (t)Inubis
gagatekInubisyheartofwinter (t)gagatek
Astroraratooljeyheartofwinter (t)gra w toku
gagatekAstroraralezkandra2008ukgagatek


Grupy

Grupa AZwycięstwaGrupa BZwycięstwa
gagatek3Astrorara3
toolje2Inubis2
HuMaN1Corwin1
-RaVeN-0pazdzioch0


Lista zarejestrowanych i zweryfikowanych graczy:

Numer graczaGracz
1toolje
2-RaVeN-
3Astrorara
4Corwin
5pazdzioch
6HuMaN
7Inubis
8gagatek


Lista zarejestrowanych graczy oczekujących na weryfikację:

Numer graczaGracz
1damian8m
2hiszpan
3Krzysio13
4portl
5jacozaur
6tomekafar
7palermo
8hinczyktomi
9kikds
10eliza-2
11pawel2900
12szramu